Proiectul DigiConstruct după 14 luni – indicatori și rezultate

 Proiectul DigiConstruct după 14 luni – indicatori și rezultate

Proiectul “DigiConstruct – Competențe digitale pentru industria construcțiilor” – SMIS 143383, Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020 implementat de Federația Patronatelor Societăților din Construcții în parteneriat cu Wolf Bau Grup s-a încheiat. Ajunși la final, privim cu satisfacție în urmă, la tot ceea ce am realizat, la toate provocările, greutățile și împlinirile pe care le lăsăm în urmă și le rezumăm în cifre relevante.

Valoarea proiectului: 2.889.523,10 lei, din care contribuția UE este în valoare de 2.844.321,21 lei.

Cu o perioadă de implementare de 14 luni, proiectul și-a propus și a reușit să atingă toți indicatorii și rezultatele așteptate, chiar să le depășească. Data de finalizare: 31.12.2023.

Fiindcă cifrele sunt cel mai bun reper pentru a exprima rezultatele atinse, în cele ce urmează vom trece în revistă cifrele relevante pentru fiecare activitate în parte.

A1. Campanie de informare si promovare

  • Campanie radio – spot difuzat de 50 de ori pe postul de radio PRO FM
  • Campanie de PR – 2 comunicate, 20 de preluări
  • Advertoriale/ articole în presa print și on-line : 16 apariții
  • Postări pe facebook : 30 postări, care au returnat 257 de răspunsuri și 164153 vizualizări
  • Conferințe de prezentare: 7 municipii reședință de județ, 343 participanți, în medie 49 participanți/ conferință
  • Sesiuni de informare: 14 evenimente, 340 participanți, în medie 24 persoane/ sesiune
  • Număre mediu de participanți la toate evenimentele: 32 în sală și 110 on-line.
  • Grad de satisfacție a participanților la conferințe, în ceea ce privește organizare: 96.7% ”mulțumit și foarte mulțumit”

A2. Selectarea companiilor si angajatilor in baza unei metodologii de recrutare si selectie a grupului tinta elaborata in cadrul proiectului

  • 1 Metodologie de recrutare si selecție a grupului tinta companii
  • 72 dosare companii recrutate
  • 1 Metodologie de recrutare si selecție a grupului țintă angajați
  • 375 dosare angajați recrutați, care au intrat în formare (la un curs), față de indicatorul prestabilit de 350 angajați.

A3. Analiza nevoilor din companiile recrutate si formarea grupelor

  • 72 analize de nevoi de formare realizate la nivelul companiilor din GT
  • 16 Grupe formate, în baza analizelor de nevoi și a opțiunilor de formare ale angajaților

A4. Derularea programului de formare

  • 1 Metodologie de formare realizată
  • 1 platformă e-learning realizată
  • 10 manuale de curs dezvoltate
  • 9 teme de curs abordate în sesiunile de formare
  • 375 cursanți, din care 36 au ales să participe și la al doilea curs
  • Raportul femei/ bărbați printre cursanți : 199/ 176
  • Au finalizat cu diplome 353 cursanți, iar dintre cei care au urmat al doilea curs 35 au obținut diplome
  • 7 traineri, 3 specializați în Building Information Modeling (BIM)
  • Cel mai solicitat curs: BIM începători -111 cursanți, din care pentru 4 cursul BIM a fost al doilea curs
  • gradul de mulțumire printre cursanții care au răspuns la chestionar: 96.79% (foarte mulțumiți și mulțumiți)
  • procent cursanți interesați să participe on-line la cursuri similare: 87.59 %

A5. Selectarea companiilor beneficiare ale programului de consiliere pentru organizarea de programe de invatare

  • 1 Metodologie pentru selectia companiilor care beneficiaza de sprijin pentru dezvoltarea de capacitati proprii de formare
  • 72 profile de companii în baza cărora au fost selectate 10 companii care au beneficiat de un program personalizat de consiliere cu scopul dezvoltării unor programe interne de formare

A6. Derularea programului de consultanta si elaborarea strategiilor

  • 1 Metodologie de consiliere privind dezvoltarea capacităților proprii de formare
  • 10 procese de consiliere derulate
  • 10 Strategii de dezvoltare a capacității interne de formare, însoțite de Planuri de acțiune
  • 1 curs Formare de formatori implementat

Mulțumim tuturor celor care ne-au urmărit, s-au alăturat proiectului, au participat la evenimentele de promovare, la cursuri și la workshopuri, celor care au promovat prin propriile canale proiectul nostru, autorităților și întregii susțineri de care ne-am bucurat.