Comunicare În Mediul Digital

 

DESPRE CURS:

Recent, oamenii din întreaga lume s-au confruntat cu schimbări atunci când comunică între ei din cauza pandemiei de COVID-19 și, datorită tehnologiei, am putea spune că modul în care comunicăm tocmai s-a schimbat.

– Informații

Se știe deja că succesul interacțiunii față în față și informațiile pe care le avem este intrinsec legată de modul în care ne conectăm cu alți oameni, cu toate acestea, comunicarea non-verbală, în principal, mediată de social media este, de asemenea, esențială. Dar cum poate fi mai eficientă conexiunea digitală?

– Managementul riscului

Potrivit psihologului și antrenorului de performanță Helen Morris Brown, comunicarea în social media este un exercițiu zilnic de management al riscului, adică controlul riscului de a greși. Într-un mediu digital, oamenii iau în considerare viteza de răspuns la un mesaj, dar nu se gândesc la faptul că pot provoca frecvent neînțelegeri, fiind grăbiți. Deci, cum am putea folosi platformele digitale pentru într-un mod corect mai des?

– Aşteptări

Comunicarea digitală eficientă înseamnă, în primul rând, potrivirea așteptărilor între ele. Faceți  ceea ce este de așteptat și spuneți-le ce se întâmplă pentru a evita surprizele sau pentru a dezamăgi oamenii sau pe noi înșine. În al doilea rând, tratați fiecare comunicare bazată pe text ca și cum ați sta chiar în fața oamenilor. Și, în sfârșit, nu lăsați oamenii să aștepte un răspuns.

Acestea sunt doar câteva tips & tricks preluate din cursul Comunicare În Mediul Digital  realizat în cadrul proiectului DigiConstruct. Vă invităm să aflați mai multe prin înscrierea la acest curs.

Calendar